Avem un castigator!

Stiu ca sunteti curiosi, dar inainte de a va spune cine este casigatorul, as vrea sa va impartasesc cateva din concluziile trase dupa acest concurs. In primul rand, cand e vorba de bani, romanii devin animale feroce care ar face orice sa castige. Din fericire avem in echipa oameni capabili sa detecteze toate incercarile de frauda. Un “prieten” al unuia dintre concurenti a facut o “inginerie” filelist.ro-traficfalsincercand sa ne pacaleasca, generand astfel foarte mult trafic fals catre unul din articolele participante la concurs (http://stimtot.ro/564/love-like-chocolate). Acest articol a fost scos din concurs. Nu acordam nici o circumstanta atenuanta (desi ne-a placut ideea) si nu acceptam nici o contestatie de la autoarea articolului.

Si pentru ca Google Analytics a fost indus in eroare, am decis sa luam logurile serverului si sa le prelucram noi. Din aceasta cauza probabil veti vedea o discrepanta fata de ce am publicat pana acum ca rezultate partiale. Cei interesati de loguri ne pot contacta pe emailul anuntat la concurs si le vom trimite fisierele brute (aproximativ 7MB). Pentru a determina numarul de vizitatori unici pentru fiecare articol am combinat toate fisierele de loguri intr-unul singur si am rulat comanda (pentru fiecare articol): grep “URL articol” biglog | sort -k 1,1 -u | wc

Iata cum arata clasamentul final:

URL Vizitatori unici
http://stimtot.ro/442/un-blogroll-despre-iubire 551
http://stimtot.ro/492/frumusete-pe-muchia-bisturiului 500
http://stimtot.ro/509/nostalgii-tunisiene-n-luna-lui-faurar 402
http://stimtot.ro/480/iubirea-adevar-sau-durere 236
http://stimtot.ro/575/superficialitatea-romaneasca 204
http://stimtot.ro/448/cocktail 155

Intrucat Codrut nu poate primi premiul, fiind ruda cu unul din membrii echipei stimtot.ro premiul se acorda lui Mihai Victor Afilom, autorul articolului “Nostalgii tunisiene în luna lui Făurar”. Aceasta decizie a fost luata in unanimitate de membrii echipei. Codrut va primi ca premiu de consolare acces cu drept de autor pe acest blog.

Probabil ca multi se vor intreba de ce nu am acordat premiul articolului http://stimtot.ro/492/frumusete-pe-muchia-bisturiului. Raspunsul este simplu: desi articolul a generat cele mai multe comentarii si a adus 500 de vizitatori unici, echipa a hotarit ca nu indeplineste conditiile minime de calitate si originalitate.

Anuntam amatorii de concursuri ca in aceasta saptamana vom avea un nou concurs. Abonati-va la feed-ul RSS pentru a fi primii care afla despre aceasta!

Buzz it!
VN:F [1.9.22_1171]
Da-mi o nota:
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

40 comments for “Avem un castigator!

  1. sergiu
    February 15, 2010 at 11:34 pm

    Dar articolul ,,Povestea noastra de 9 luni” nu apare in nici un clasament? Ce s-a intamplat?

  2. Lavinia Tole
    February 16, 2010 at 7:50 am

    Un “prieten” al unuia dintre concurenti a facut o “inginerie” incercand sa ne pacaleasca, generand astfel foarte mult trafic fals. Nu contest nimic .Vreau doar sa stiu cum.

  3. February 16, 2010 at 8:15 am

    @Sergiu: Am afistat in clasament doar articolele care au depasit baremul de 150 de vizitatori unici.
    @Lavinia: intreaba-l pe “prietenul” Allkin care a dat un comentariu pe un site romanesc foarte popular de peer-to-peer file sharing inlocuindu-si avatarul cu un link fals catre articolul tau. Cum comentariul a fost dat la un film foarte “fierbinte” au fost multi curiosi care au incarcat imaginea falsa (si acum avem trafic) dar nici unul din ei nu a vizitat cu adevarat articolul tau. Daca te pricepi putin la HTML, imaginea din articol e foarte explicativa.
    @Allkin: cum am mai spus ne-a placut ideea dar ar fi trebuit ceva mai greu pentru noi. Ne plac provocarile!

  4. andreea29
    February 16, 2010 at 11:12 am

    Sunteti chiar penibili! Ma asteptam la asa ceva din partea voastra…numai nu stiam forma, acum v-am vazut si am facut publica povestea, ca si reclama gratis! O zi asa cum meritati!

  5. suciu alina
    February 16, 2010 at 11:19 am

    CUM ADIK ???”Probabil ca multi se vor intreba de ce nu am acordat premiul articolului http://stimtot.ro/492/frumusete-pe-muchia-bisturiului. Raspunsul este simplu: desi articolul a generat cele mai multe comentarii si a adus 500 de vizitatori unici, echipa a hotarit ca nu indeplineste conditiile minime de calitate si originalitate.” ATUNCI PT CE MAI NUMITI CONCURS? TREBUIA SA ALECETI UN CONCURENT CARE VA PLACEA VOUA DIN START. CAT SUBIECTIVISM SI LIPSA DE MORALA. NU VA MAI TREBUIE NICI UN REGULAMENT SCRIETI SIMPLU “alegem castigatorul dupa bunul nostru plac” atunci noi pt ce sa mai concuram la concursuri daca oricum voi decideti si nu vizitatorii?;FOARTE FRUMOS.ASTEPT UN RASPUNS!care este semnificatia dumneavoastra pt calitate si originalitate? mai studiati va rog putintel:*

  6. February 16, 2010 at 11:24 am
  7. Otilia
    February 16, 2010 at 12:01 pm

    Ca sa vezi…oroginalitate acum la final…dar de ce nu a-ti spus de la inceput ca si asta o sa se caute la articole?Dar de ce ma mai mir?aici castiga rubedeniile adminului…sa fim seriosi,.de aceea e tara asta de cacao ….ca pana si la un conc de 2 bani se umbla pe relatii si grade de rudenie.
    Aaaaaa si nu mai zic ..fata asta a facut vizite site-ului..l-a promovat…sunteti de doi bani.

  8. February 16, 2010 at 12:05 pm

    Chemati-i pe toti sa ne injure!

  9. suciu alina
    February 16, 2010 at 12:05 pm

    Facem referire la acest concurs( nu alte articole scrise )si facand o comparatie intre ceea ce dvstra ati desemnat castigator http://stimtot.ro/509/nostalgii-tunisiene-n-luna-lui-faurar si http://stimtot.ro/492/frumusete-pe-muchia-bisturiului sincer nu vad la ce va referiti cand spuneti calitate si originalitate? 2,3 poze alacatuiesc originalitatea? compunerea din calasa a… cum mi-ai petrecut vacanta de vara? sau o alta vacanta reprezinta in opinia dvstra o mare opera de calitate sau originalitate( cu una doua cuvinte poate luate cine stie de unde …)?DECI…? sa discutam la subiect un raspuns va rog? Clar la subiect si logic doresc, nu banalitati!
    Si as dori afisarea din nou a regulamentului de concurs sa discutam pe baza acestuia strict la subiect.

  10. Lavinia Tole
    February 16, 2010 at 3:16 pm

    Ok, am inteles.Eu am rugat sa-mi dea click si sa ma promoveze mai departe si cineva a crezut ca in felul acesta o sa ma ajute.
    Oricum, asta nu scuza atitudinea ta si comentariile anterioare(In primul rand, cand e vorba de bani, romanii devin animale feroce care ar face orice sa castige/Lavinia sau cine esti tu, sa fiu in locul tau as tace din gura!/Nu te simti cu musca pe caciula?)
    Putin respect macar pentru numarul de mare vizitatori unici(chiar si fara cei de SITUL ROMANESC FOARTE POPULAR)pe care stiu ca l-am adus articolului meu, si implicit blogului tau.
    Ai putea cel putin sa iti ceri scuze, sau pentru tine, ca poate o sa te ajute in viata SA GANDESTI INAINTE DE A DA UN VERDICT !

  11. Lavinia Tole
    February 16, 2010 at 3:18 pm

    de pe SITUL ROMANESC FOARTE POPULAR*

  12. February 16, 2010 at 4:12 pm

    “Spune-mi cu cine te intalnesti ca sa-ti spun cine esti!”

  13. February 16, 2010 at 4:26 pm

    @suciu alina: regulamentul este inca pe site: http://stimtot.ro/411/concurs-de-valentines-day-150-ron

    Alegerea pe care am facut-o poate ca e subiectiva (mai ales din cauza comentariilor de “coafor” care s-au facut la articolul respectiv) dar din punctul nostru de vedere articolul castigator e mai valoros si original!

  14. ll
    February 16, 2010 at 6:17 pm

    Frumos ca unii vor sa scoata paiul din ochii celorlalti si nu isi vad paiul (sa zicem tot asa) din ochii lor. Calitatea concursului a fost slaba inca de la inceput, pentru ca s-a dorit doar trafic cu orice pret, pentru ca s-a bagat un concurent fals, pentru ca spre final adminii s-au implicat in comentariile de “coafor” s.a.
    Castigatorul ar fi trebuit sa fie Frumusete-pe-muchia-bisturiului, asta in cazul in care Love-like-chocolate a jucat incorect si Un-blogroll-despre-iubire (frumos articol) are rude. Desi calitatea Frumusetii-…-…-… nu exista, a trecut de selectia initiala (sau asa am inteles eu din regulament), asa ca nu inteleg acum de ce adminii se sfiesc sa acorde acel faimos premiu. In fine, ma si bucura acest fapt, dar ma mahneste ca organizatorii unui astfel de concurs pretind corectitudine sau decenta de la participanti.

  15. AndRa
    February 16, 2010 at 8:13 pm

    Nu o sa recurg la injurii pentru ca nu ma pretez la asa ceva, dar iti pot spune ca nu asa se gestioneaza un concurs. Regulile se aplica pe toata durata concursului, nu doar la final. Nu astepti ca oamenii sa munceasca pentru vizualizarile blogului tau iar la final sa ii descalifici. Ti s-au parut lipsite de originalitate anumite articole? Nu le primeai in concurs. Tu ce-ai facut? ti-ai urmarit scopul(acela de a avea cat mai multi vizitatori unici) si apoi nu ti-a mai pasat. Ai observat tentative de fraudare? De ce nu ai descalificat/sanctionat atunci? Asa ca, domnule lup moralist, te numeri printre cei ce devin animale feroce care ar face orice sa castige.

  16. livia
    February 16, 2010 at 8:59 pm

    felicitari castigatorului.Trebuie sa stim sa castigam dar si sa pierdem.Nu vad de ce atata tam-tam pt nimic:)

  17. February 16, 2010 at 9:57 pm

    @AndRa: Ce avem noi de castigat? Deocamdata noi dam banii si banii sunt din buzunarul nostru de salariati. Si pentru ca acesti bani sunt munciti mai cred ca ne putem permite sa decidem ce facem cu ei. Facem discriminare? poate ca da, dar o facem cu banii nostri!

    Nici unul din membrii echipei nu are o firma personala si acest blog este facut de pasionati iar concursurile au fost organizate pentru a ne face cunoscuti. Greseala noastra a fost ca am ales aceasta metoda de clasificare a articolelor. Invatam din greseli iar la concursul urmator vom alege o alta metoda de acordare a premiului (tragere la sorti, vot in echipa, etc) care nu va permite frauda

    @livia: ai dreptate ar trebui sa felicitam castigatorul pentru ca a meritat, crede-ma am avut dezbateri aprinse in echipa stiind ca vom avea multi nemultumiti

  18. AndRa
    February 16, 2010 at 10:14 pm

    ,,concursurile au fost organizate pentru a ne face cunoscuti”- cam asta ati avut de castigat. Banii(indifernet daca e vorba de o suma mare sau mica) nu-ti dau dreptul sa iei oamenii la misto. Cand ai facut regulamentul si cereai concurentilor sa-l citeasca si sa-l respecte ai pus cuvantul tau in joc, iar respectarea lui inseamna deminitate! Poate singurul lucru pe care banii nu-l pot cumpara;).

  19. February 16, 2010 at 10:28 pm

    Am avut nevoie de ceva timp sa ne dam seama de “ingineria” facuta de unul din concurenti, din cauza asta am si intarziat cu anuntarea castigatorului. Nu cred ca am facut misto de nimeni. Te rog sa te pui putin in situatia noastra inainte sa arunci cu pietre in noi. Puteam foarte bine sa tac din gura si sa nu dau detalii despre Codrut si-i dadeam lui banii dar deja cred ca pierd prea mult timp justificandu-ma.

  20. Lavinia Tole
    February 16, 2010 at 11:20 pm

    ”Am avut nevoie de ceva timp sa ne dam seama de “ingineria” facuta de unul din concurenti.
    Te rog sa te pui putin in situatia noastra inainte sa arunci cu pietre in noi.” Dar tu de ce ”dai cu prietre in mine”?
    Nici unul din prietenii mei nu a facut acea “inginerie”, deci probabil cunostiintele prietenilor prietenilor mei(fiindca eu i-am rugat pe toti sa dea mai departe)asa ca replica ta “Spune-mi cu cine te intalnesti ca sa-ti spun cine esti!”nu are nicio relevanta.
    ”In primul rand, cand e vorba de bani, romanii devin animale feroce care ar face orice sa castige.”Uite dintr-un anumit aspect am trisat.Nu am 18 ani.Deci nu puteam sa iau banii, castigator era declarat tot cel actual.Dar ma deranjeaza ca iti permiti sa vorbesti despre persoane fara sa stii.Am participat fiindca vreau sa studiez facultatea de jurnalism(si mi s-a aprut o buna experienta) si apoi am zis ca daca tot le place celorlalti sa ii si pun sa ma vizualizeze.
    Nu zic nimic fiindca nu am cu cui.Si oricum o sa imi canalizez atentia pe concursuri care ma apreciaza corect (http://www.infoarte.ro/noutati/Concursul-National-de-Ziaristica-(Jurnal-de-licean)-%93Mihail-Sebastian%94-2805-1.html)si nu pe imitatia asta de concurs sau ce faceti voi aici.

  21. Lavinia Tole
    February 16, 2010 at 11:22 pm

    Scuze pentru greseli, dar am scris repede( Nu mai zic*.)
    Ultimul post. Nu imi meriti vizualizarile!

  22. February 16, 2010 at 11:26 pm

    @Lavinia: Greseala recunoscuta e pe jumatate iertata! Noi te iertam si nu-ti purtam pica, esti prea mica. Sper insa ca ai invatat ceva din asta!

  23. alex
    February 16, 2010 at 11:52 pm

    @mugur: Dupa parerea mea, ai fost foarte nedrept cu Lavinia si in general cu concursul. Concluzia: habar nu ai sa organizezi un concurs. Probabil esti incepator, sau probabil nu ti-a pasat deloc de concurs in sine, ci doar de vizualizarile de pe site-ul tau. Asta este, hai sa zicem, cat de cat de inteles. Dar cand incepi cu proverbe folosite prost si cu trimiteri catre Biblie, incepe sa se observe lipsa de cultura si incapacitatea de a-ti recunoaste propriile greseli. Si mai este, desigur, si demnitatea, pe care ti-ai pierdut-o de la primul comentariu rautacios si discriminant. Este adevarat ca sunt banii tai, dar ii folosesti ca sa manipulezi niste persoane nevinovate, si nu este deloc frumos.

  24. February 17, 2010 at 12:10 am

    Alex, vezi ca-ti curg mucii

  25. February 17, 2010 at 12:58 am

    @alex: Parerea ta este doar parerea ta, iar faptul ca tragi o concluzie bazat o opinie personala, si nu pe o argumentatie logica, o face sa fie lipsita de valoare.
    Daca noi suntem incepatori, organizeaza tu un concurs profesionist si noi suntem nerbadatori sa participam.
    Argumentatia sufera din nou pentru ca proverbul nu era folosit prost: “cine se aseamana, se aduna” – daca nu exista nici o legatura intre traficul fals si articolul Laviniei, imi inchipui ca a fost o intamplare si link-ul putea sa duca la oricare din articolele participante…hmm, nu-i asa? (Lavinia incearca totusi – Allkin nu trebuie sa fie prea departe in lantul tau de prieteni :D)
    ACUM, putem trage o concluzie si anume: articolul trebuie descalificat, pentru ca nu putem stabili clar decat ca a fost o incercare de frauda.
    Cat despre greseli si subiectivism, ni le asumam.

  26. costiman
    February 17, 2010 at 6:12 am

    Razvan73:care greseli asumate sunt pe trei sferturi iertate!Mai ramane o patrime pe care o rezervam pentru zilele urmatoare, nu ne putem impaca in prima.

  27. alex
    February 17, 2010 at 2:48 pm

    @mugur: mucii mei nu sunt problema ta, dar daca aveai putin mai mult de un neuron, poate gaseai o replica mai desteapta.
    @razvan73: ai dreptate, parerea mea este doar parerea mea, dar traim intr-o tara libera (cel putin, asa se zice) si parerea oricarui individ conteaza, si nu cred ca sunt singurul cu aceasta parere. Si cand mai multi imi impartasesc opinia, ar trebui sa te puna pe ganduri. Oricum, daca stai sa te gandesti, concluzia nu este bazata decat pe faptele si replicile voastre, la fel ca si parerea. Deci nu ma lua pe mine cu filozofii despre argumentatie, ca este evident ca nu esti in domeniul tau. Si sa stii si tu, antonimul cuvantului “incepator” nu este “profesionist”. Nu trebuie sa fi profesionist, trebuie doar sa gandesti putin, dar se pare ca nici asta nu este domeniul tau.

  28. February 17, 2010 at 2:54 pm

    pentru un “profesionist” ca tine consumarea unui neuron e prea mult pentru mine, nu se merita

  29. alex
    February 17, 2010 at 3:22 pm

    Pai normal ca e prea mult, nu iti permiti sa ti-l pierzi si pe ala. Iti dai seama cum ai fi daca nu ai avea nici-unul? Dar nu-ti face griji, esti aproape.

  30. February 17, 2010 at 4:40 pm

    cu tine? n-are rost, esti batut in cap nesimtit!

  31. Buni
    February 17, 2010 at 5:44 pm

    “Comentarii de coafor”? La frizerie nu prea stiu cum e.

  32. February 17, 2010 at 8:59 pm

    la frizerie se discuta despre fotbal

  33. February 17, 2010 at 9:15 pm

    @alex: Asta este ultima oara cand iti raspund.
    Concluzia nu e bazata pe faptele si pe replicile noastre, ci pe loguri.
    Replicile nu se dau neaparat cu antonime, decat poate daca judeci in alb si negru (foarte posibil in cazul in care ai 2 neuroni – daca tot iti place domeniul..totusi, ai mare gija de sinapsele dintre ei).
    Si nu in ultimul rand, lasa tu domeniile mele si vezi-ti mai bine de ale tale. Pun greseala de mai sus (‘nu trebuie sa fi’ in loc de ‘nu trebuie sa fii’) pe seama grabei, si nu pe seama faptului ca n-ai terminat inca gramatica de a VII-a.

  34. jojo
    February 27, 2010 at 12:57 pm

    articolul acela cu frumusete pe muchie de cutit..cine poate afirma ca e original?!!!! jalnic/..

  35. gomez
    February 27, 2010 at 6:28 pm

    Vroiam sa particip si eu la un concurs de la voi dar cand am vazut ce concursuri faceti, am zis ca mai bine imi vad de treaba :))
    Lipsa de respect si minciuna sunt lucruri de care ma feresc, vad ca aici se gasesc din plin :)

  36. February 28, 2010 at 10:14 am

    @gomez: participarea nu este obligatorie dar noi chiar dam bani! Iar daca acei bani ajung la cine ii merita suntem lipsiti de respect si mincinosi?

  37. gomez
    February 28, 2010 at 9:13 pm

    Pai cu prima parte sunt de acord, nimeni nu e obligat sa partcipe, dar pot sa-mi formez si eu o parere proprie vizavi de cine ii merita, si cand 5 oameni iti spun ca esti beat, te duci si te culci… sau nu :) mincinosi e intr-adevar un cuvant prea dur si nedrept, imi cer scuze, ar merge mai degraba sireti :P
    Iar partea cu lipsa de respect mi-o mentin si din cauza raspunsurilor date unor vizitatori/comentatori. Dar vorba aia, suntem oameni :) Eu mi-am zis doar o parere proprie din ce am citit pe-aici. Daca ziceati de la inceput de exemplu: Dam banii la cine credem noi ca-i merita, indiferent de vizite, stiau toti la ce sa se astepte si nu cred ca se creea valva asta …

  38. February 28, 2010 at 10:41 pm

    nu stii chiar toate amanuntele (logurile ;-) )ca sa tragi o concluzie. o parte din vina poate am avut si noi (de fapt am recunoscut ca suntem obiectivi) dar hotararea a fost luata de comun acord in echipa si n-a fost usor sa impacam pe toata lumea.

  39. gomez
    March 1, 2010 at 7:05 pm

    N-am de unde sa stiu logurile, si ati recunoscut ca sunteti “subiectivi” poate. Nu pot sa zic ca am tras o concluzie definitiva sau un verdict :)), ca nu-s judecator, si nici nu vreau sa fiu, dar o parere proprie pot sa am oricand, indiferent daca am dovezi sau nu in sensul asta. Si parerea mea e ca aveti mult de munca pentru a fi luati in seama in mod serios :) Dar nu sunt toti ca mine, slava Domnului, deci n-o sa duceti lipsa de participanti :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *